Gjest Bjørn Margido Dahl Skrevet Februar 2, 2010 Del Skrevet Februar 2, 2010 Jeg har lett etter min bestefar Karl Alfred Dahl f 19-01 1871.Jeg har lett på Lademoen kirkegår ,men jeg tror at graven er slettet.Han ble gift med Inga Augusta Richter i 1919.Hun døde ibegynnelsen av 1950 årene og hun var begrav der.Hvor skal jeg lete etter dødsdatoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Birgith Andreassen Skrevet Februar 2, 2010 Del Skrevet Februar 2, 2010 Hei. Du kan jo alltids prøve å ringe til Lademoen kirkegård. De kan nok svare på om det finnes et slettet gravminne med riktig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tommy Paulsen Skrevet Februar 2, 2010 Del Skrevet Februar 2, 2010 Det finnes gamle protokoller fra kirkegårdene i Trondheim hos Byarkivet på Dora. Protokollene har register for årstall og navn på gravlagte.http://www.trondheim.kommune.no/byarkivet/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svein Erik Sæther Skrevet Februar 3, 2010 Del Skrevet Februar 3, 2010 Hei Bjørn Din Karl skriver navnet Carl Alfred. Hans far Carl Ludvig Christian, f 1849 Hans mor Hilda Alfrida f 1851Ref FT. Trondheim 1875 hvor familien bor i Kongens gt. 73 Fant ikke umiddelbart når han døde, men må vel være mulig å sporeSvein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts