Gjest Svein Edvardsen Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 HeiJeg søker etterslekt til Edvin Johan Bernhof Hansen f. 10/4-1887 på Engesvik i Dønna, døde 12/10-1964 og gravlagt på Møllendal i Bergen.Jeg regner kanskje med at noen har adressebøkene for Bergen fordi jeg er interesert i om hans kone var der. Han fikk nemlig en datter i 1914 på Dønna. ref. Nordvik kirkebok. Han ble gift i 1913, men er usikker på om kona ikke døde før han reiste til Bergen.Jeg veit at han var i Bergen i 1937 iflg. dødslisten til hans far.Jeg er svært takknemlig for opplysninger.Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 her har jeg funnet noen personer som heter Edvin Hansen i Bergens adressebok for 1950 - LenkeGrethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 Hva het kona og datteren?Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Leif Erik Otterå Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 Da han døde bodde han i Skuteviksvei 7 Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svein Edvardsen Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 HeiKona til Edvin heter Emma Marie f. Edvardsen 7/8-1888. og datteren heter Erna Marie og født 5/8-1914.Ellers så takker jeg for de svar som er kommet inn. Noen som veit noe om etterslekten?Svein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 Jeg finner denne damen gravlagt i Bergen, det behøver jo ikke å være datteren Erna - LenkeGrethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svein Edvardsen Skrevet Februar 6, 2010 Del Skrevet Februar 6, 2010 HeiDette var interessant. Det stemmer med fødselsår, men så var det resten da. Er det noen som veit om noen etterkommere? Kan også svare meg privat påsvedvard@online.noSvein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts