Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#75922] Bekreftelse på riktig tolkning av kirkebok

Recommended Posts

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Hei!Jeg vil gjerne ha bekreftelse fra noen med mer 'kirkebokerfaring' enn meg selv på at jeg har forstått riktig her; LenkeDet gjelder nr. 19. Stemmer det at farens navn er Nils Nilsen med bopæl Råseyet?Og hva betyr det som står i kolonnen etter År; der tallene 11 og 16 står?Håper på hjelp!Mvh. Mari Schumann Nicolaisen

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Takk for svar. For meg ser det ikke ut som det er skrevet noe på dødsårsak? Du har ikke hoppet en linje (eller er det jeg som gjør det)?Veldig fornøyd om det står Nils Nilsen, han har 'manglet' et barn i mange år.

Gjest Anne J  Engmo

Ojsann *ler*,satt og lette i kirkebøkene for Trondheim Domkirke,for det var det jeg fikk fram når jeg klikket inn på boka du hadde lagt inn ! Her er dåpen til Erik,kanskje du finner mer ut da,ser ut som han hadde ei tvillingsøster (du må bla til neste side for å finne henne)Lenke

Gjest Anne J  Engmo
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.