Gå til innhold
Arkivverket

[#76048] hjelp til og finne info om Dagny Karoline Ovidia Eriksen (Kristiania) og faren

Gjest Runar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Runar Olsen

Hei,Dette har jeg av informasjon.Navn Dagny Karoline Ovidia Eriksen Født 16/7 1887 KristianiaMor Karen Randine Kristiansdatter 7/1 1868 BlakerFar Ole EriksenDet nærmeste jeg har klart og komme er når hun gifter seg med Lorentz OlsenPetrus menighet/kirke? side 153, post 49, 20/4 1908LenkeNoen som klarer og tyde gate navnet på der henne bor. Har prøvd og se om jeg finner fødselsdato ved og se i Petrus i 1887 og 1888. Noen som kan si hvor lenge etter fødsel det gikk før man ble døpt.Noen som kan si hvilket yrke Ole Eriksen er oppført med? Det har vært snakket om at Karen Randine Kristiansdatter ikke fikk gifte seg med Ole Eriksen, da han tilhørte et trossamfunn som familien ikke godtokk. Noen som vet om det finnes noe oversikt over trossamfunn i Kristiania 1880-1895 som ikke er skannet.Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.