Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76206] BUKSNES (Skifter i Salten?) Hjelp!

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Er det et skifte fra 1738 i Buksnes etter 'pige Magrethe Lorentsdatter Nystad'?Jeg finner henne sånn:Fylke - Nordland Kjedekategori - Kyrkjebøker underkategori - gravlagde Dødslister fra presten i Buksnes prestegield 1817-1845I hjørnet her ser jeg symbolet av 'Skifter i Salten'. Jeg har dette disken, men finner ingenting om Magrethe Lorentsdatter.Er det et skifte etter henne i Buksnes?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/161549-76206-buksnes-skifter-i-salten-hjelp/
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Skifter i Lofoten.Skifte etter Margrethe Lorentsdatter, i...Film HF 1990, Protokoll: 16, Løpenr: 59, Side 26. Skiftet åpnet 7/10-1843. Internt skiftenr:9301Ingen oppl. om skiftested eller bosted.Formue: 57-3-11. Gjeld: 4-3-11.Arvinger:Karen Adriane Henrichsdatter Bugge. Mor av avdøde.Jacob Chr. Sivertsen Bugge Brort av avdøde. Myndig. Det står riktignok 1738 i innledningsteksten, men det er nevnt 1817 - 1845 senere, så jeg sender dette.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.