Gjest Susanne Lundmark Skrevet Februar 21, 2010 Del Skrevet Februar 21, 2010 Behöver hjälp att hitta vart i denna röra jag hittar de resande... Har varit inne på denna sida för några år sedan och har på senare år förstått att det finns samlat om de resande. Men vart??? Tack på förhand... och tyvärr måste jag erkänna att min norska inte är så vidare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ole Johan Juul Skrevet Februar 21, 2010 Del Skrevet Februar 21, 2010 Kan det være tema 14191 du søker? Prøv det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Susanne Lundmark Skrevet Februar 21, 2010 Del Skrevet Februar 21, 2010 Tack Ole, men det var nog för rörigt för mig... På en svensk sida läste jag att man kunde skriva in efternamnet (i detta fall Hartman) i en sökruta och då få upp det som fanns om släkten... Jag vet det låter otroligt... men har kört fast så jag drar alla halmstrån. Vad jag förstod var det här på digitalarkivet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hilde Rossing Skrevet Februar 21, 2010 Del Skrevet Februar 21, 2010 Kan det være fanteregisteret du mener?Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Erik Berg-Hansen Skrevet Februar 22, 2010 Del Skrevet Februar 22, 2010 Om du skriver Hartman i søkeruta på toppen av denne sida får du nesten 20 treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Susanne Lundmark Skrevet Februar 22, 2010 Del Skrevet Februar 22, 2010 Tack för hjälpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts