Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76343] Geografisk problem i Brekke, Gulen i Sogn - kvar er Torejere?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har fått opplyst at det i Brekke sokn i Gulen skal vera ein gard eller rettare eit bruk på ein gard, som heiter Torejere.Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kvar i Brekke denne garden/bruket ligg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Helge og Torodd for innlegg. Linken til kvasir.no/kart var særleg spennande og ny for meg!Problemet er forsovidt løyst med omsyn til kvar Torejere (Toregjerdet) er, men kva matrikkelgard Toregjerdet høyrer til, er framleis eit ope spørsmål...; kanskje det var ein del av garden Brekke?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Terje Sande

Prøver med adresse til enda en kartapplikasjon: Lenke hovednummer&template=hovednummer&grunneiendomonly=false&fylke=&kommune=&komunenr=1411&gardsnummer=128&bruksnummer=2&festenummer=Som du ser tilhører området som Toregjerdet ligger i flere matrikkelgårder - i alle fall 127 og 128. Det er vel Tynning og Fram-Brekke.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.