Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76391] Tinn - Kittel Brynjulvsen brødre f 1828 og 28.4.1832 - opphav ?

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

***Kittel Brynjelson Ubystad f: 1828 i Hover Sogn I Tinn- v gifte (Urdalsstøe) Anne Knutsdtr Hofshuus f: 15 jun 1829 i Tinn Ft1865 krkbk 56 Tinn/Atrå g: 14 jun 1850 i Tinn - krkbk (304)1844-1856 En bror Kittel f 28.4.1832 TinnFinner de ikke fødde i Tinn - kan det være fra annetsteds*** mvh kse ***

Gjest Grethe Flood

Nr 46 - datteren Birgit - Telemark fylke, Tinn, Ministerialbok nr. I 5 (1844-1856), Fødte og døpte 1850, side 107. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1418&idx_id=1418&uid=ny&idx_side=-72>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Grethe Flood

Urdalsstøen, som er oppgitt som brudgommens fødested i 1850, ligger i Hovin i Gransherad. Her er vel da dåpen til Kittel i 1828 - Telemark fylke, Hovin i Gransherad, Ministerialbok nr. II 2 (1815-1843), Fødte og døpte 1828-1830, side 31. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7949&idx_id=7949&uid=ny&idx_side=-32>Lenke Permanent bildelenke:

*** takk til Gretheeg har besteforeldre til Kittels kone. Torjer Knutdsen Gjeskelien f: omk. 1759 i Gjeskelien Tinn -ft1801 42 år .. Anne ? f: i ** antek Anne er Torjer's fyrste kone's navn g: før 1788 d: før 1792 2 Knud Torgesøn Gjeskelien f: omk. 1788 i Gjeskelien Tinn -ft1801 13år** ungkarl v dåp Anne Anne Olsdtr Hofshuus f: i ** pige 3 Kittels kone Anne Knutsdtr Hofshuus f: 15 jun 1829 i Tinn Ft1865 krkbk 56 Tinn/Atrå d: 18 jun 1898 i Åmli ** v gifte bosted Almelistue *** eg får ikkje noko skikk på layout her*** mvh kse ***

*** Grethe - godt spørsmål. Det kan faktisk være at det er kun en person - dersom helt sikkert burde det stått enkemannn ved gifte nr2. Det gjør det ikke - alikevel er dette trolig slik at f 1828 er en regnefeil og at fødd 18.april 1832 er rett og kun 1 person.*** mvh kse ***

*** Grethe - mht koner / barns data så er det fult mulig det er sammen mann - men det bruker jo stå enkemann v nytt gifte . hvilket det ikke gjør. Første ekteskap er i Vinje 14.juni 1850 og annet ekte er 25.juni 1901 i Åmli. pt hoder jeg en knapp på at en Kittel er gift 2 ggr. Men takk for at du satte meg på den ideen. Jeg skal sjekke ft 1900 i Åmli - antar der er kun en. Dødsdato er 20.des 1917 i Åmli*** mvh kse ***

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har ikkje sjølv høve til å gå inn i materien no, dessverre, men her legg eg ut det Hovinsoga (ny utgåve 2007) skriv om familien, og vonar det kan vera til noko hjelp. Sjå under Stuvekås (Stoe):

bilete8686.jpg

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har ikkje sjølv høve til å gå inn i materien no, dessverre, men her legg eg ut det Hovinsoga (ny utgåve 2007) skriv om familien, og vonar det kan vera til noko hjelp. Sjå under Stuvekås (Stoe):

bilete8686.jpg

*** Takk for kjemperespons - det eg manglar nå er fødsel helst i kyrkjebok - for (Kittil f 1828?) og Kittil fødd 28.april 1832. DET ER STOR SANNSYNLIGHET AT DETTE ER KUN EN PERSON (SOM I ÅMLI BLIR GIFT 2 GANGER?)Har leita - men intet resultat i Tinn.*** mvh kse ***

Gjest Anfinn Bernaas

Kjetil Sigvart: Går det ikkje litt fort i svingane her no?Kjetil Brynjulvsson ('Urdalsstøen') finn du som døypt 27. mai 1828 i kyrkjeboka for Gransherad/Hovin. Bror hans, Ola Brynjulvsson ('Almelien'), finn ein døypt 20. juli 1832 i same kyrkjebok.To brør Kjetil Brynjulvsson, f. 1828 og 1832, finn eg ikkje spor av.Kjetil Brynjulvsson, 23 år, 'løskarl', på Gunnleiksrud i 1865 (innlegg 5 og 7) kan ikkje vera den Kjetil som er fødd i Hovin i 1828. Alderen stemmer blant anna slett ikkje. I 1865 ville Kjetil Brynjulvsson frå Hovin vore 37 år, og dessutan gift forlengst.

*** Anfinn - enkelt og greit eg brukar den i (18) - det passar utmerket - gutten har gifta seg to gonger i Åmli - utrekning av fødsel ved aldersangivelse er sjeldan rett. NÅ ER DET VEL PÅ TIDE INN Å HEIE PÅ 50 KM GUTTA -*** 1000 takk også til dykk andre .*** MVH KSE ***

Gjest Egil Fiane

Det er ein opplysning om Kjetil Brynjulvson og Anne Knutsdotter som sidene frå Hovinsoga ikkje nemner. Etter at dei fekk Birgit på Digerud i 1850, reiste dei vestover, og 2.februar 1853 fekk dei Ole på Fisterholmen i Hjelmeland i Rogaland. I kyrkjebok A10 - 8 for Fister blir dei kalla ' Inderst ...... Skyggen af Tinds Præstegield under deres flyktige ophold paa Fisterholmen'. Det neste eg har funne om dei, er at dei i 1856 fekk Anne på Epletveiteige i Åmli.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.