Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#76639] Hvor er dette bildet tatt nr.2?

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

I Sogn og Fjordane skal det ha vært et hotell i Sveitserstil . Hotellet er utbygget i dag, og du kan jo se på dette om det kan være dete rette? LenkeSynes damen til venstre er lik en av damene på det andre foto, uten at jeg kjenner til disse folkene.Kan hende det finnes gamle postkort som viser det gamle Alexandra hotell?Håper noen kjenner damene som er avbildet her :-)Mvh. Gunn

Gjest Heidi Pauline Bredde

Hei.Jeg har titte litt rundt på nettet. Syns sånt her er spennende. Det eneste jeg har funnet som er en ligning men er veldig usikker på om dette er riktig. Men, Indre Norfjord ligger et hotell som heter Alexandra Hotell, det er 125 år gammelt og har lang historie og masse bilder. Vet ikke om jeg klarte det men prøvde å last opp hjemmesiden på hotellet så kan du jo ta en titt og se!Lykke til ;-)Mvh Heidi Bredde

Gjest Jostein Bø

Dei der 'totemplane' kan jo ha vore ein eller annan utstilling i Alexandraparken. Alexandraparken eksisterer jo framleis og for dei av oss som likar jazz og har vore på Moldejazzen skulle Alexandraparken vera kjend. Åsane er og gjenkjennande sjøl om det er meir vegetasjon i dag. Jau me er nok på rett stad.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.