Gå til innhold
Arkivverket

[#76781] svenske

Gjest Lisbeth Sotnedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Sotnedal

Hei Anne LeneForsøkte med Jernbanemuseumet de førte bare de som jobbet i jernbanen og ikke anleggsarbeidere dessverre.Når det gjelder oldefars flytting til Norge kan jeg ikke finne han der heller .Har søkt igjennom lysning og gifte i en masse kirkebøker men ikke napp. Men takk allikevel for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Ja, forsøk deg på den andre lenken min da, til Randsfjordmuseet. Dette har jeg selv forsøkt noen ganger og har blitt mektig imponert over servicen der og hva de har hatt å sende meg på kort kort tid. Så forsøk i tilfelle de sitter på noe.Om ikke dette heller fører frem. Så er jeg fristet til å starte med blanke ark. Dvs hva vet du med ganske stor sikkerhet ? Ta med alt du i såfall evt kan sitte på (også f.eks søsken osv). De må da være der et sted.I første omgang vil jeg nok velge å forsøke å se bort fra den som kom frem i innlegg 2. Hadde vært interessant å vite om noen er enig med meg på det, eller om jeg tenker helt feil her ?Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.