Gå til innhold
Arkivverket

[#76815] tydehjelp dåp 1835,hof ,Hedmark

Gjest Gunn Kallekleiv
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Kallekleiv

Kirkebok Hof,Hedmark , døpte barn av nordmenn i Svenske finnskog ,Trenger hjelp å tyde navn og sted på faddre til dåpsbarn nr 4 ,Elen ,datter av Jens Toresen og Valborg Johnsdatter.Og gjerne teksten som står over dåpsbarna/Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Hof, Ministerialbok nr. 6 (1822-1841), Annen liste 1835, Fødte og døpte 1836, side 850-851. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9162&idx_id=9162&uid=ny&idx_side=-419>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Wahl

Hei Gunn!Jeg tyder det slik: Over dåpsbarna: I Aaret 1835 ? følgende norske Børn døbte paa svensk Finskog efter Cagalpredikant Schagerbergs Attestnr 4s faddere Halvor Hensirsen Midtskogen Peder Anders Krokerberget Mari Jensd Va?berget og Kari Tostensdr MidtskogenDet er noe jeg er usikker på, men du har kanskje mer info slik at det gir deg mer mening :-).Mvh Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Kallekleiv

Det var navn og sted på faddrene som skulle gi meg litt info om hvor i Hof eller Åsnes jeg skal lete etter denne familien.Sitter her med bygdebøker fra begge stedene så jeg får lese litt og se hva som dukker opp.Takk for hjelpen :)hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Gullbekk

Halvor Henriksen Midtskogen,Peder Andersen Skrockarberget, Mari Jensdatter Vaalberget, Kari Tostensdatter Midtskogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.