Gå til innhold
Arkivverket

[#77044] Engerdal

Gjest Torill Solvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Solvang

Hvor finnes dåp for Engerdal i 1845? De må høre inn under et annet sogn, for jeg kan ikke finne dem... Hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Solvang

Jeg fant dem i Trysil. Ole Olsen Heggeriset og Ingri Olsdatter Heggeriset giftet seg 21-10-1836.Han var 36 år og hun var 24. Er det noen som kjenner til disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Einar Graff

I følge Engerdalsboka var Ole Olsen fra Kolbu i Heggeriset i nåværende Engerdal. Ingri Olsdatter var fra Opgård i Heggeriset. De tok over Oles farsgård. Han var født i 1800 og døde 25/4-1871. Hun var født 21/3-1812 og døde 14/10-1905.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løberg

Dersom da Ole er sønn av dette paret, som er på Kolbu under Heggeriset i folketellinga 1801, er vi i slekt. Milla-Ole er min tipp-tipp-tipp-oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Solvang

Jeg finner en Ole døpt 7 juni 1801 med foreldre Ole Olsen og True Johnsdatter Heggeriset...foreløpig er disse de sterkeste kandidatene til å være Oles foreldre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.