Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77130] Noen som ønsker oppslag i Buskerud fylkes adressebok 1950/51?

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

KjellJoda, han var i live: Johan Krohn, distr.veterinær, Åmot i Modum, men han er ikke nevnt i Statskalenderen for 1957.Det er ingen flere Krohn i Modum, men 6 stk. Røgeberg:Antoni P. fabr.arb. ÅmotArne, ekstrabetj. SkotselvChristians, maskinist, ÅmotJuritz, pensj. SkotselvJørgen, pensj. ÅmotSigurd, fabr.arb., Åmot

Gjest Carsten Schanche

EricDet er ingen Svane/Swane i Buskerud. I Statskalenderen for 1957 er det 3 stk. Svane/Swane:Carl Harald Adolf Swane f.1886, statsaut. revisor i Oslo.Kjell Swane f.1926, sekretær i Norges EksportrådPer Georg Svane, f.1917, can.jur. 1948, sekretær I i Jernbanevesenet

• 7 måneder senere...
Gjest Berit Knudsen

Hei Carsten.Har du mulighet til å se etter Oskar Ness igjen. Forrige gang du hjalp meg bodde han i Oslo. Han flyttet til Drammen, men jeg vet ikke når. Jeg tror han bodde på Strømsø-siden, men måtte seinere flytte pga. at nye E18 ble bygd der hvor han bodde.Kan du også se etter Inga Nordheim, muligens boende i Tollbugt. 13, Strømsø. Hun skal visstnok ha hatt en forretning med bildeler eller noe med biler?

Gjest Carsten Schanche

BeritOscar finner jeg ikke.Inga Nordheim, disp., Iver Juelsgt.10, DrammenOtto Nordheim, disp., Tollbugt.22, DrammenOtto M.Nordheim A/S, etabl. 1926, kolonialforr., kjøtt- og pølsemakeri, eget kjøle- og fryseanlegg, Tollbugt.22

Gjest Carsten Schanche

Roger4 stk. Arne Andreassen i Drammen:1. kontrollør, Kiøsterudsgt.182. sjåfør, Thornegt.193. vedhandl., Holmensgt.74. eksped., Heyerdahlsgt.6Harald Fossum, arb., Heggedal, Røyken.

Gjest Berit Knudsen

Takk skal du ha Carsten. Jeg leste feil på årstallet i overskriften. Jeg leste det som 1960. Oskar bodde i Oslo da, men det var flott du fant de andre for meg. Inga ble Oscars 2.kone, og jeg prøver å finne ca. når.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.