Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77461] Anna Olsen Tomteberget Født Kongsvinger 1847

Recommended Posts

Gjest vidar hansen

Min oldemor Anna olsen FØDT kongsvinger 1847 Hvor/når er hun født? Ref FT 1885 Hun hadde 5 barn utenom ekteskap.Barn/fedre-OK [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=kongft85&personpostnr=251&merk=251>Lenke Ved dåp hennes eldste datter Otilie er det skrevet Anna Olsd. av Tomteberget under Fagernes født Kongsvinger. ref nr 59 på lenke. Permanent sidelenke:

Gjest vidar hansen

Hei Finn. Stemmer med Anna sine barn. Når min bestefar Karl Hansen ble født har presten strøket over barnefaren, Martin Hansen hadde tilstått etterpå.Han hadde 3 uekte barn med Anna.Jeg har funnet dokumenter om bidragsdom på Statsarkivet-Hamar.Martin Hansen ble senere gift og ble en aktet kjøpmann og gardeier på Konsvinger. ANG- Anna/Anne? Olsd-Tomteberget/Fagernes. Hvilket bind Kongsvinger bygdebok omfatter Fagernes/Tomteberge-Østmarka.?MVH Vidar

Gjest Finn Sollien

Anne's foreldre og søsken finner du i Vinger II, side 96 Øvre Badstuen av Sidselrud og i Vinger III side 538 Tomteberget søndre. Anne's far Ole Gulliksen hadde to barn med forskjellige før han giftet seg med Ellen Kristine Kristoffersd. fra Badstuen. Mvh. Finn Sollien.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.