Gjest Magne Godberg Skrevet April 6, 2010 Del Skrevet April 6, 2010 Se nr. 124 blandt pikene:[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=117&uid=148426&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1>Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mariann Stokken Skrevet April 6, 2010 Del Skrevet April 6, 2010 Inviterar du til gjettekonkuranse? ;-))Det er ikkje enkelt å skjøna kva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Godberg Skrevet April 6, 2010 Del Skrevet April 6, 2010 Hei, det skjønner jeg godt.Jeg la det ut de lenkene (hvorav den ene ikke fungerer) her fordi mailer verken til og fra en annen person fungerte.Eneste måten å dele informasjonen på var her. Jeg burde naturligvis forklart det i det første innlegget. Takk for inteessen.Mvh Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Godberg Skrevet April 6, 2010 Del Skrevet April 6, 2010 For ordes skyld, en fungerende lenk:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 11 (1878-1889), Fødte og døpte 1885, side 112. Se nr. 124 (Kvindekjøn)LenkeDet originale spørsmålet fra en annen slektsforsker var: 'Hvem er Jenny Ruuds foreldre?'Kan jo hende andre har nytte av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts