Gå til innhold
Arkivverket

[#77617] ASPA. 59 debatter her (1736 sider) er publisert i EN søkbar E-bok

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Når det gjelder bergverksslekter, så ser det jo ut som om mesteparten av Oddbjørn Johannessen sine mange tråder om bergverksslekter er uteglemt. De fleste av disse debattene vil dukke opp om en søker på navnet til Oddbjørn i søkefeltet her. Ikke alle trådene han har startet handler om bergverksslekter, men jeg jeg vil tro at det er mer enn halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Finn (26)Spørsmålet blir egentlig om det er en forskjell på bergverk og jernverk.Når det gjelder bergverk så er vel det der de drev med utvinning av råstoffet, mens i jerverket så bearbeidet de det. Men det er jo fullt mulig at det finnes overlappinger.Når jeg søker på 'jernverk' her, så dukker det opp en mengde debatter fra Oddbjørn, men ingen ved søk på 'bergverk'. Oddbjørn kan vel kanskje svare nærmere på hvorfor.Men hvis interesse kan jeg innlemme bergverk og jernverk i samme bok, eller kanskje det beste; å lage en bok med kun jernverksdebatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.