Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77630] Vigsel Hafslo eller Solvorn 1910

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Bugge FRAAS og Sigrid Ellinor JØRGENSEN skal vera vigde i Hafslo prestegjeld 4.8.1910, men det er eit spørsmål om:KVA KYRKJE dei vart vigde i?Det må ha vore anten i Hafslo hovudsokn eller i Solvorn sokn?Er det mogeleg å få greie på vigselsstaden deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/162971-77630-vigsel-hafslo-eller-solvorn-1910/
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for spennande innlegg! Eg var òg inne på tanken at dei kunne ha gift seg i Christiania og har leitt i ein del kyrkjelyder der, men utan hell. Kan det tenkjast at vigselsdatoen eller -året er feil?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Lars E. Øyane

Eg har funne noko som overraskar meg: Ved dåpen til Liv Fraas i 1916 står det ein merknad om at foreldri gifte seg i Solvorn sokn i Hafslo 4.8.1910! (Lenke)Då har eg fått svar på spørsmålet mitt, men eg forstår ikkje kvifor vigsli ikkje er innskrivi i kyrkjeboki for Solvorn...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.