Gå til innhold
Arkivverket

[#77658] Søk i alle baser

Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei. Kan dere sjekke Søk i alle baser på Nykirken døpte med faddere. Der må det være noe som har forskjøvet seg eller falt ut.Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette S. Clausen

Jeg syns å huske at vi har oppdatert og utvidet denne databasen. Dessverre er ikke registerinformasjonen som peker inn til databasen oppdatert. Det vil derfor oppstå feilkoblinger fra det globale søket til databasen.Vi har opplevd dette også på 1801-tellingen bl.a.Jeg er usikker på når vi får ordnet dette, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Kari Larsen

Jeg bruker Søk i alle basar og finner ikke denne inførselen på Gravlagde i Bergen 1816-1886: LenkeAnne Beate Steie. Jeg søker på Fornavn begynner på Anne, deretter Fornavn inneholder Bea. Hun kommer ikke frem. Kan det skyldes det som står i alder? Jeg søker på fødselsår mellom 1790 og 1800.Nei, nå ser jeg det. Dere har jo ikke rettet den gamle feilen. Hun ser ut til å være født på Røros (også om jeg i stedet søker på etternavnet Steie). Håper dere snart retter dette utrolige misforholdet i listen over funne personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.