Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#77860] Søker etter personer med aner tilbake til Romslo i Haus.

Recommended Posts

Gjest Roald Sjursen

Det er laget en bok (Inge Romslo: Romslo-bygda gjennom tidene) for gården Romslo. Denne boken omtaler de forskjellige brukene og litt om folkene som bodde her.I den anledning ønsker forfatteren også å lage en ny bok som mer detaljert beskriver folkene som kan føre anene sine tilbake til Romslo. Det er derfor viktig å komme i kontakt med slike personer. Mange er allerede kontaktet og bedt om å lage lister over sine familier. Men alle de som vi ikke har nådd frem til prøver vi å oppnå kontakt med på denne måten.Kan du føre anene dine tilbake til Romslobygda, og hvem er dine aner? Dette kan du enten legge inn her eller sende en mail (gedcom-fil) til trådstarter roald(punktum)sjursen(alfakrøll)online(puntum)no.Du bør også legge med info om hvem som er anene dine og hele linjen opp til deg. Jeg stammer f.eks fra Romslo #185b, hvis jeg bruker Lars Ådna sin bygdebok som referanse.Alle som sender mail eller legger inn data her, må avklare med nålevende personer at informasjonen blir brukt i en bok. Informasjonen jeg mottar vil i sin helhet bli overlevert til forfatteren av boka.Kjenner du til andre som også har tilnytning til Romslo bygda, så videresend informasjonen til de. Mvh Roald Sjursen

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.