Gå til innhold
Arkivverket

[#78004] Brørne Johnsen, murmeistrar i Christiania kring 1900 - søstrer Asta og Karen?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 syner desse søstrene busette i Helgesens gate 42 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Asta Bendikte Johnsen Søstre ug Strygerske For egen Regning 1878 KristianiaKaren Dorthea Johnsen Søstre ug Syerske For egen Regning 1885 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karen Dorthea var fødd i Christiania 13.9.1885 og skal ha gift seg i 1909 (jmf. dåpen til sonen Johan Kvam på Hønefoss i 1916 - Lenke), truleg i Christiania, med frisør Lars Johanson ØHRE, fødd i Norderhov 21.2.1887. Dei fekk visstnok to søner i Christiania, Kristian (1909) og Bjarne 1.9.19119 før dei flytte til Hønefoss.Karen hadde fleire brør (tre?) som dreiv murarverksemd i Christiania; eg trur dei opererte kring Sinsen; to av dei heitte Hagbart og Karl, og huslyden hadde ein eller annan tilknytting til Arendal!Eg er på leiting etter desse opplysningane:* Kva heitte foreldri til Karen Dorthea?* Er det mogeleg å finna vigsli i Christiania til Lars Øhre og Karen Johnsen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne for eit imponerande og raskt svar! Korleis fann du dette so kjapt?Problemet mitt er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.