Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78004] Brørne Johnsen, murmeistrar i Christiania kring 1900 - søstrer Asta og Karen?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 syner desse søstrene busette i Helgesens gate 42 i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Asta Bendikte Johnsen Søstre ug Strygerske For egen Regning 1878 KristianiaKaren Dorthea Johnsen Søstre ug Syerske For egen Regning 1885 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karen Dorthea var fødd i Christiania 13.9.1885 og skal ha gift seg i 1909 (jmf. dåpen til sonen Johan Kvam på Hønefoss i 1916 - Lenke), truleg i Christiania, med frisør Lars Johanson ØHRE, fødd i Norderhov 21.2.1887. Dei fekk visstnok to søner i Christiania, Kristian (1909) og Bjarne 1.9.19119 før dei flytte til Hønefoss.Karen hadde fleire brør (tre?) som dreiv murarverksemd i Christiania; eg trur dei opererte kring Sinsen; to av dei heitte Hagbart og Karl, og huslyden hadde ein eller annan tilknytting til Arendal!Eg er på leiting etter desse opplysningane:* Kva heitte foreldri til Karen Dorthea?* Er det mogeleg å finna vigsli i Christiania til Lars Øhre og Karen Johnsen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Anne Tonby
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.