Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78035] Törri Pedersdotter född 25 december 1851 i Bølsøy

Recommended Posts

Gjest Cecilia Fahlström

Söker ättlingar till Törri Pedersdotter.Hon har två halvbröder jacob Pedersen Mjelve född 1845 samt Andreas Pedersen troligen född runt 1852.Föräldrar till Jacob är Peder Jakobsen Mjelve samt Törri Nicolaisen som dog i barnsäng. Mor till Törri och Andreas är Anne Andreasdotter Mjelve (född troligen runt 1822).Är det någon som kan hjälpa till?

Gjest Kirsti Rye

Andreas ble døpt 25 juli 1847.Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bolsøy i Bolsøy, Ministerialbok nr. 555A04 (1843-1869), Fødte og døpte 1847, side 32-33. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2271&idx_id=2271&uid=ny&idx_side=-21>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Karin Moen

Her er Jacob, (noe rett skal vel jeg ha også !) flott at du fant den Kirsti ! Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Bolsøy i Bolsøy, Ministerialbok nr. 555A04 (1843-1869), Fødte og døpte 1845, side 16-17. Permanent sidelenke: Lenke

Gjest Cecilia Fahlström

Tack så jättemycket, då är det ju lättare att leta på Andreas då jag vet hans födelseår.Har försökt att hitta något mer på både honom och hans syster töri men hittar i princip ingenting gällande, tex giftemål.Har även försökt hitta något på Halsten Jacobsen född 1788 gift med Ane Olsdotter född 1770. De fick barnen Jacob, Ole, Ole, Gubiør och Kari.mvh Cecilia

Gjest Karin Moen

Jeg leser det som: Halsten Jacobsen, Bakke og Anne Olsdatter, Tollersrud , cautionister=vitner og ikke fedre, Ole Haagensen og Haagen Jacobsen Ibid=samme sted så står det en linje etter ibid: som jeg ikke helt klarer å lese, den får du håpe noen flinkere hjelper deg med, trolig noe du bør finne ut av.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.