Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78089] Dødsmelding Bergen 1945 (Iversen)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jensine Iversen døydde i Bergen 15.6.1941 - pag. 297Eg trur ho var enkje etter ein skomakarsvein Peder Christian Iversen som døydde i Bergen 7.12.1925. Ho var i so fall fødd i Bergen 10.12.1860.Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Odd Iversen

Ja, jeg synes også dette var et spennede svar.Odd Iversen, bosatt i Søre Skogvei var nemlig min far, og var definitivt ikke sønn av disse foreldrene.Eneste forklaring kan være at det bodde 2 stk Odd Iversen i Søre Skogvei i 1941, men det tror jeg må være lite sannsynlig.mvh Odd Iversen

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, det var ei interessant melding frå Odd Iversen!Eg har i dag fått greie på at den Odd Iversen som eg leiter etter som son av Peder Christian og Jensine Albertine Iversen, var fødd i Bergen 21.3.1899, og han døydde i Bergen 1.5.1990. Korleis høver desse datoane med far din?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Odd Iversen

Da må det nok dreie seg om to forskjellige personer.Min far var født 16.9.1911 i Bergen og døde 9.10.1990 i Bergen.Jeg finner likevel ingen andre Odd Iversen, død i 1990 blandt gravminner for Hordaland, uten at det behøver å bety så mye.Jeg finner heller ikke noen andre Odd Iversen i Søre Skogvei i adresseboken for Bergen 1942 enn min far som bodde i 22a.mvh Odd Iversen

Gjest Yngve Nedrebø

Adresseboken for Bergen 1942 oppgir følgende under Odd Iversen:Formann, S. Skogv. 22aKokk, Dreggsalm. 38Sporvognskond., Ole Vigsg. 17Kolonialforretning, Hellev. 18Odd Iversen, Solheimslien 68, døde 1. mai 1990, Odd Iversen, Kolstien 3a, døde 9. oktober 1990.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.