Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Ole Sivertsen Blix giftet seg med Oluffa Torbina Marie Sivertsdatter 28 Nov.1865 i Vardø.Ole ble født i Steensele i Sverige ca 1830,og Oluffa ble født i Persfjord i Vaagen 1843.Far til Ole het Sivert Olofsson.Den 12 Mai 1889 giftet Oluffa seg igjen med Johannes Hansen på Vindstad i Nordland,og det står da at Ole Sivertsen Blix er død,men når døde han?Har heller ikke funnet når Oluffa døde. Oluffa fikk barn med flere,og de jeg har funnet er: Sara Bergitte født i Vardø 23 Mars 1864,Far,Hans Kristian Normann.Elise Marie født i Sebuska 1868,Far:Ole Sivertsen Blix.Hardine Gjertine Sofie født på Vindstad 18 Feb.1884,Far:Johannes Hansen.Victoria Josefa født på Vindstad 11 Juni 1888,Far:Johannes Hansen.Tror nok det er flere barn,men jeg har bare funnet disse.Trenger nå litt proff hjelp så jeg kan komme videre.På forhånd mange takk!! Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Michael Moum Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Det står at tok han tok selvmord på russekøyten?? Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6662&idx_id=6662&uid=ny&idx_side=-85>Lenke Permanent bildelenke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Tusen takk Michael. Ja,men jeg har ikke funnet ut når.Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Har lett i snart et halvt år,men uten og lykkes.Mannen er et mysterium? Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Michael Moum Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Dåpen til Oluffa i Vågan kirke nr 38 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2631&idx_id=2631&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Foreldrene bodde i Fremnesvik da hun ble døptHer er vielsen Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeFT1865 Lenke føde sted er der oppgitt å være Hemnes. Vielsen sier noe annet.FT1875 Oluffa? ugift f. 1843 Lenke Elise pleiedtr LenkeFT1900 LenkeVictoria død 1904 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Tusen hjertelig takk Michael!!! Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Mai 7, 2010 Del Skrevet Mai 7, 2010 Har nå pratet med Kirkekontoret på Moskenes,og de skulle se etter opplys.Tusen takk for tipset!!! Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts