Gå til innhold
Arkivverket

[#78197] Peder Eliasson, omreisande gjørtlar og hesteskjærar frå Lesja og Anna Sophie?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest arnvid lillehammer

God morgon Lars! Takk for praten i telefonen i går. Eg kom på at eg nemnde feil namn for deg då, når det gjeld opphavet til Anne Sofie Pedersdatter, kona til Petter Eliasen. Ho var dotter til Peder Eriksen Holmgren og kona Anna Andersdatter. Bror til Peder var Hans Eriksen som fekk Laurense Fredriksdatter (Hartmann). Foreldra til dei to brørne var Erik Pedersen Holmgren og Anne Sofie Pedersdatter Grönvald. Desse var og reisande. Når det gjeld kona til Peder Eriksen, Anna Andersdatter, meiner eg ho kan ha vore yngste syster til Kari med kjeften, utan at eg har funne det endelege beviset for dette. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Lars. Eit lite tillegg. Når det gjeld Johan Andersen Elvebakken 'frå Gausdal', første mannen til Anna Pauline Fredrikke Pettersdatter,kan han vera son til vevskeibindar Anders Jonsen og kona Berta Marie Larsdatter, og døypt i Ullensaker i 1823. Etter alt å døma hadde han ei søster som heitte Oline, døypt i Gjerdrum i 1825. Vennleg helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnvid for tilleggsopplysningar om Anna Sophie og om Johan Andersson.Eg ser at Johan var fødd 31.1.1823 av ugifte foreldre Anders Johnson og Bertha Marie Larsdotter ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7648&idx_id=7648&uid=ny&idx_side=-71>Lenke), men eg har vanskar med å tyda gardsnamnet som står der, Korient..(?).Når eg søker litt på nettet etter Anders Johnson og Bertha Marie Larsdotter, so ser det sanneleg ut til at dei ogso har vore ganske so ''mobile''. Eg finn:* Oline, fødd i Gjerdrum 3.2.1825; då er mori fvrå Ullensaker, medan Anders er ''arbeidsmand i Christiania'' (Lenke).* Henrik, fødd i Gjerdrum 30.10.1827; då bur foreldri i Sørumeiget (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,det står en lang kommentar ved dåpen til Oline, som omtaler faren som arbeidsmann i Christiania, slik du refererer, men står det at moren er fra Ullensaker? Kommentaren starter slik:'Moderen til dette, Gud ved om ægte eller uægte Pigebarn...'Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Anders Johnson og Berthe hadde også barna Ole f. 13-03-1819 i Gjerdrum og Anne Katrine f. 15-01-1821 i UllensakerMvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,faren til Jacob Andreas, Svend Olsen Levanger, hadde det travelt. Sønnen Arent ble døpt i januar 1828 og moren het Elen Arentsdatter - Nord-Trøndelag fylke, Alstadhaug i Skogn, Ministerialbok nr. 717A05 /1 (1825-1836), Fødte og døpte 1828, side 30. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16394&idx_id=16394&uid=ny&idx_side=-33>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Tore for fleire flotte innlegg!Her er dåpen til denne Marie, i oktober 1830: LenkeOgso her er faren Anders Olson...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.