Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78349] Ole Martin Olsen, født 11.12.1860 Bergen (Nykirken)

Recommended Posts

Gjest Christel Rasmussen

Er det mulig å få vite når Ole Martin Olsen døde? Her ble han født i 1860. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8358&idx_id=8358&uid=ny&idx_side=-36>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Her giftet han seg i 1884. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Yngve Nedrebø

Her er familien i folketellingen 1912 i Nordnessmuget 4:Ole Martin Olsen 1860 1112 Bergen Rebslager Formand g Bergen, Karoline Rudolphine Olsen* 1860 1308 Bergen Hustru g Bergen, Oluffine Karoline Olsen 1894 2310 Bergen Datter u Bergen, Finn Kristian Olsen 1896 2512 Bergen Søn u Bergen, Gærda Olsen 1899 0105 Bergen Datter u Bergen, Hilmar Heggelund Olsen* 1901 2109 Bergen Søn u Bergen

Gjest Christel Rasmussen

Takk, Nedrebø, for informasjonen. Ole Martin levde ved FT 1912, men når døde han? Jeg har prøvd meg på skannede KB i NK, KK og DK, men fant ham ikke der. Han kan jo ha vært ganske gammel da han døde, og da er jo ikke KBene tilgjengelig på nettet. I digitalarkivet fant jeg ham jo heller ikke under døde 1912-1972. Jeg får vel smøre meg med tålmodighet til de sperrete KBene blir lagt ut. Mvh Christel Rasmussen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.