Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78606] Tydehjelp dåp i Ås

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Wangen

Litt lenger ned på venstre side den 24.Oktober 1806 gifter Mathea seg med Jørgen Von Mosgaard i Aurskog.Kildeinformasjon: Akershus fylke, Aurskog, Ministerialbok nr. I 3 (1767-1807), Ekteviede 1807, side 23. Permanent sidelenke: LenkeDette tyder jo på at hun flyttet tilbake til Aurskog etter noen år;)

Gjest Lisbeth Wangen

10 år eter vielsen dør Jørgen i 1816. De får en datter 23 August 1806. Cicilia Cathrine Barbra Siste på venstre side:Kildeinformasjon: Akershus fylke, Aurskog, Ministerialbok nr. I 3 (1767-1807), Fødte og døpte 1807, side 168. Permanent sidelenke: Lenke

Gjest Elisabeth Skaret

Takk for hjelpen. Matheas ekteskap med Jørgen Mosgaard hadde jeg fra før av. Mangler hvordan de traff hverandre. Nå som jeg vet at Mathea ble døpt i Frogn har jeg ihvertfall fått snevret inn leteområdet litt når det gjelder henne og foreldrene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.