Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Juni 8, 2010 Del Skrevet Juni 8, 2010 Trenger hjelp til og finne flere opplys.om Halvor Pedersen fra Nes i Hedmark.Fødselsdato er nok ikke lett og finne,men dødsdato og år må jo finnes.Har leta og leta,men jeg må melde pass.Se TEMA 74435.Håper noen kan hjelpe meg videre.På forhånd mange takk!!! Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen Skrevet Juni 9, 2010 Del Skrevet Juni 9, 2010 Du har visst fått dødsår i den andre tråden? 1855! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Juni 9, 2010 Del Skrevet Juni 9, 2010 Ja,men jeg har ikke funnet det. Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørg Lunde Skrevet Juni 9, 2010 Del Skrevet Juni 9, 2010 Men har du da egentlig lett??Jeg fant ganske raskt en kandidat i Aker (samme kirke som barna ble døpt i): Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Samuel Halvorsen Skrevet Juni 9, 2010 Del Skrevet Juni 9, 2010 Tusen takk for hjelpen!! Ja,jeg har lett,men har helt klart oversett,og da er det godt at jeg kan få hjelp av dere her på forumet.Er utrolig takknemlig for det!!Mvh.Jan S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts