Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78871] Tregt i kveld.

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jau, no kan ein sitja i dei bayerske alpane og arbeida med norsk ættesoge utan å måtta ta på seg Lederhosen eller Dirndl, eller for den saks skuld på strondi ved Middelhavet berre iført badebukse... Og har ein breiband og rett abonnement, so kan ein òg ringja gratis over store deler av kloden... Kva vert det neste...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Alvin Andreassen

Det er problemer med serveren på Digitalarkivet, noe vi selvsagt må avfinne oss med. Feilen vil nok bli rettet. Men jeg har 'oppdaget' at går jeg inn på Digitalarkivet via Google, kan jeg arbeide med Kirkebøker etc. selv om serveren på Digitalarkivet ligger nede.

Gjest Anne Lise Hovdal

I går kveld kom jeg i det heletatt ikke inn på noe som helst på Digitalarkivet, og jeg forsøkte også via google uten hell. Da jeg hadde samme problem tidligere 2 ganger var forsøkene på det sent på kveld, og jeg trodde det oppdatering eller noe slikt på gang. Nå forstår jo at Digitalarkivet har problemer med serveren(trodde kanskje feilen var hos meg også).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.