Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78910] Dødsmelding Bergen 1963 (Djupvik)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anne Marie Djupvik døydde i Bergen 11.3.1963 (pag. 313)* Kva yrkestitel hadde ho ved dødsfallet?* Står det noko om KVAR ho døydde?* Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Anne Marie var gift med Jens B. Djupvik som skal vedra død i Bergen 14.5.1976. Han ligg gravlagd i lag med ei Kamilla Djupvik, fødd 23.4.1904, død 19.2.1979. Eg går ut ifrå at Kamilla er ei ektefelle nr. 2.* Kva yrkestitel hadde Jens Djupvik ved dødsfallet?* Står det noko om KVAR Jens døydde?* Kan det stadfestast at Jens Djupvik vart attgift med denne Kamilla?* Eg reknar ned at ervingane hans er dei same som ervingane etter Anne Marie, bortsett ifrå Kamilla - kan dette stadfestast?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Yngve Nedrebø

Anne Marie Djupvik var født i 1881, og var husmor i Lothev. 8 da hun døde. Hun etterlot seg barna Borghild Djupvik, Kjellaug Sæle, Inghild Møksvold og Bjarne Djupvik, alle i bergen.Jens Djupvik, født 1882, var fhv. typograf, og etterlot seg enke Kamilla, og de samme fire barna som er nevnt i meldingen etter Anne Marie Djupvik. Sønnen Bjarne hadde flyttet til Hønefoss. Enken Kamilla la fram ektepakt fra mars 1947.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.