Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78925] Tema-'ingresser'

Recommended Posts

Gjest Ola Ljødal

Når man peker på et tema i temaoversikten, kommer det første innlegget opp i liten skrift. Dette står imidlertid bare i ca. 5 sekunder, slik at det er umulig i de fleste tilfelle å lese hele innlegget før det forsvinner. I mange tilfelle ville det være en fordel - og tidsbesparende - om innlegget kunne stå f.eks. i 20 sekunder. Er dette mulig å få til?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/164266-78925-tema-ingresser/
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Hadde ikke tilgang på andre nettlesere enn Explorer på den maskin jeg satt med i går.Det styres fortsatt av nettleser, men Opera (iflg Kristian) og Firefox (testet selv), har visst ikke lagt inn noen tidsbegrensning.Så da er det bare å bruke en annen nettleser enn Explorer.

Gjest Ola Ljødal

I mitt innlegg skrev jeg feilaktig at det er første innlegg som kommer opp; det riktige er SISTE innlegg. Men kanskje var det like nyttig om første innlegget kom opp isteden? Jeg har prøvd med OPERA - og det stemmer at teksten står så lenge pekeren står.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.