Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#78989] Borghilde Astrid Nilsen,f.1886-87 g.i Chicago ca.1913-14 m/david Jansen

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. Prøver å finne ut hvor Borghilde Astrid er i 1900,mener at jeg tidligere fant henne i 1900 tellinga.men nå er det vel fingertrøbbel eller annet,jeg vet at hun gifter med David Jansen,f.05.02.1889,trolig i Chicago. det lille jeg vet om damen er at hun skal være født i Kristiania i 1886 eller 1887. Hadde vært fint å finne ut litt mer om damen ,da hennes barnebarn kommer til Norge til høsten. mvh helmin fra brevik

Gjest Lisbeth Wangen

Her er vel den riktige tror jeg:Name: Borghild Astrid Nilsen Gender: Female Baptism/Christening Date: 14 Dec 1886 Baptism/Christening Place: Oslo, Oslo, Norway Birth Date: 03 Dec 1886 Birth Place: Death Date: Name Note: Race: Father's Name: Nicolai August Nilsen Father's Birthplace: Father's Age: Mother's Name: Olivia Johannessen Mother's Birthplace: Mother's Age: Indexing Project (Batch) Number: C42830-1 System Origin: Norway-EASy Source Film Number: 1282504 Reference Number: b4 p38 e107 Collection: Norway Baptisms, 1634-1927

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.