Gå til innhold
Arkivverket

[#79016] Mysteriet Ragnhild Victoria Torgersen fra Farsund I Vest-Agder

Gjest Bjarte Hesjevoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Fadder 'Transportkjører Hans Martin Augustsen, hustr(?) Inga Marie, så kjem det to ord som eg ikkje forstår, så er det Einar Anthon .....Håpar nokon kan gjera det betre enn dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Hesjevoll

Glimrende og takk Mariann!Der kom endelig vielsen som vi har lett mye etter!Da begynner vi å få kontroll!Noen som klarer å tyde de manglende ordene under faddere i Harry sin dåp, innlegg #24? Mvh Bjarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Hesjevoll

Takk for det!Trenger også litt hjelp til vielsen i Bragernes innlegg #25.NR. 26: LenkeHelt til venstre under Nr er det en anmerkning for Ragnhild, hva står det og hva betyr det?Hva er etternavnet på brudgommens far: Matros Hans Martin .........?Forlovernes navn, og det som er skrevet inn i feltet til høyre for forloverne, samt anmerkninger helt til høyre? Mvh Bjarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Far hans: Hans Martin Augustsen Østrop. Forlovarar:Inga Marie Hansen husmor Tønsberg, Agnes Lorentze Nilsen Lilliøgt(?)4, Strømsø.Om lysninga: Lysning undlatt ifg.Buskerud fylkes tillatelse 1-3Heilt til høgre: ubesl(ektede) husholderske Sarpsborg 11/3 under Sarpsborg sogneprest. Er usikker på om det som står over ubesl. gjeld for Ragnhild og Hans, dersom det gjeld for dei er det Borgerlig viede der står.Kva det tyder det som står heilt til venstre veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Bjarte Hesjevoll

Hei Nicolay!Jeg har bidratt med noe hjelp til Geir som har vært innom denne debatten!Han er også oldebarn av Ragnhild, men fra hennes første ekteskap med Karl.Har du interesse av å komme i kontakt med han er det bare å si fra. Han er veldig interessert i å få nøstet opp de løse trådene rundt dette!Mvh Bjarte Hesjevoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.