Gjest Steinar Sandvik Skrevet Juni 23, 2010 Del Skrevet Juni 23, 2010 Jeg vil gjerne ha hjelp til å tyde navn på foreldrene i forbindelse med innføring av dåp.Det gjelder Ministerialbok for Brønnøy/Sømna 1820-1833 (uklart sidetall) ./. Vedlagt kopi fra kirkeboka. Emerentse Christine Lind, født 4. august 1826 og notert som utenomekteskapelig. Jeg klarer ikke å tyde foreldrenes navn og eventuelle bosteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørg Hukkelberg Skrevet Juni 23, 2010 Del Skrevet Juni 23, 2010 Mor: Pige jomfru Anne Lydia Lund af Sømnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Bjernes Skrevet Juni 23, 2010 Del Skrevet Juni 23, 2010 Far: Ungkarl Hans Cornelius Johansen af Torsvig i Alstahoug Præstegjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Steinar Sandvik Skrevet Juni 23, 2010 Del Skrevet Juni 23, 2010 Takk til Bjørg og Geir! Jeg sliter med synet, men hadde neppe klart å tyde navnene selv om synet har vært i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts