Gå til innhold
Arkivverket

[#79272] Per Tang, Efterkommere av Adam Hansen Reutz og Karen Munthe

Gjest Inger Elise Bøe
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Elise Bøe

Ved flere anledninger finner jeg henvisning til følgende artikkel: 'S. 58 ff. - Per Tang, Efterkommere av Adam Hansen Reutz og Karen Munthe Rumohr, Moe gård i Hafslo, in: Tidsskrift nr. 6 for Historielaget Sogn, Bergen 1924, S. 10 ff.,'. Jeg har forsøkt å få fjernlåne fra biblioteket i Bergen, men det er merket med 'ikke til utlån'. Fins det mulighet får å få artikkelen scannet til DA? Er det noen som kan hjelpe?pft Inger Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eli Randmo

Tidsskrift for historielaget for Sogn finnst ved mange ulike bibliotek. Norsk samkatalog for periodika har eit oversyn over eigarbiblioteka. LenkeDet lokale biblioteket kan bestilla inn tidsskriftet, eller kopi av den aktuelle artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Elise Bøe

Tusen takk, Eli! Jeg vil henvende meg til vårt lokale bibliotek og se hva de kan få til. Eventuelt blir det en Bergenstur i sommer:-)mvh Inger Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.