Gå til innhold
Arkivverket

[#79298] Karl Johansen f.13.12.1906 i Svalerødkilen, Halden (Østf)finn han ikkje!

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Neiii, han har ikkje bytta om på årstala, men han har gløymt å føra på at mora sitt f.år står først og deretter faren sitt :-)Litt vanskeleg dette :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei Mariann. :-)(25) Mener du at Sofie har fått Anna Maria med en Lauritz før hun giftet seg med Alfred Jansson? Var det denne Anna Maria du fant konfirmert i (21)?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det er slik det er :-) Og det var denne Anna Maria som vart konfirmert i Halden, her:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=6&filnamn=kf01011890&gardpostnr=526&personpostnr=1577&merk=1577#ovre>LenkeHer er dåpen til broren Karl Johan, heilt til høgre står det at mora har ein frå før, nr.8 her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

At hun ikke er å finne i tellingen som Lauritzdatter, bygger vel opp under antakelsen at du nå har funnet den rette? At hun var kamuflert som en Anna Maria Jans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Her fant jeg dåpen hennes: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Halden, Ministerialbok nr. I 9 (1866-1877), Fødte og døpte kvinner 1877, side 112. Permanent sidelenke: LenkeJeg så etter Lauritz Hansen i Østfold også, men han kan jo forsåvidt være hvor som helst, som handelsbetjent.. Kirkebakken - hans eller hennes adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dåpen hennar fann eg etter eg fann konfirmasjonen, men takk likevel :-))Kirkebakken er sikkert hennar(mora) si adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har forresten funne ut (med hjelp frå medl. av historielaget i Halden og omegn :-) kvar fattigvesenet sin protokoll befinn seg.Men på Historisk samling var det flyttesjau, så eg må nok venta ein mnd.!! eg lurar på kvar eg har lagt frå meg tolmodet mitt, eller kansje eg aldri har hatt det ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Ja, no har eg funne litt til(det er enno to veker til det er mogeleg for 'Historiske samlinger i Halden' å svara meg, så eg har sjølvsagt ikkje hatt ro til å venta, dessuten veit eg ikkje kor mykje som står der heller), difor har eg snart ringt rundt heile Østfold for å finna nokon som kan hjelpa (som hugsar).Og dei siste dagane 'losna' det litt til, no har eg fått vite at pleieforeldra til Karl heitte Emma og Anton Fredriksen :-))Dei ligg begravd i Ingedal, eg fann gravene deira der, så no byrjar det verta ein historie å skriva :-))Veldig kjekt!! og spennande!Vonar at opplysningar (som t.eks. f.år, eller helst f.dato :-) om biologiske foreldre ligg gøymt i sidene i Fattigvesenet sin protokoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Fann ei dødsannonse til ein av dei ugifte onklane (bror til Anna Marie) til Karl Johansen, det utløyste eit 'skred' av barn.Barn av Anna Marie, altså sysken (heil og halvsysken) til Karl.Anna Marie fekk fyrste barn 1899, den siste og 8. i rekka(trur det var siste) i 1921. Fire forskjellige fedre, var aldri gift.Arkivaren på Historiske samlinger i Halden har det kjempetravelt, så han har eg enno ikkje høyrt ifrå, men klarar meg likevel eg ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er forresten ingen tvil lenger, den Anna Marie Lauritzdtr. f.1877, som eg fann 'for lenge sidan', er mor til Karl :-)No skulle eg gjerne visst f.datoen på far hans to heilsystre, men det vert kanskje verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

uff, eg gløymer heile tida at dette systemet 'likar' ikkje pluss-teiknet!Denne setningen manglar ein pluss:'No skulle eg gjerne visst f.datoen på far hans pluss to heilsystre, men det vert kanskje verre...'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei Mariann. :-)Hvordan har du funnet ut at Karl har to helsøstre? I dødsannonsen til onkelen deres? Hva heter søstrene hans? Jeg kan lete jeg også om du vil? Det ville vært fint å finne ut akkurat hvem faren Johan Fritjof Andersen var, ikke sant?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Heisan :-) Eg fant ut at Karl hadde to heilsystre avdi eg fann dødsannonsa til Alf Einar, han var som sagt ein av brørne til Anna Marie.I den d.annonsa stod det vår kjære onkel.... og namna Margit Hansen og Ingrid Nordeng, då måtte sjølvsagt eg finna ut kven dei var døtre til :-)Så fann eg grava til Ingrid Nordeng og mannen i Halden, ringte krk.kontoret og fekk namn på festar, og då fekk eg vita mykje, men mest har eg funne ut på eigahand :-)Det vart nemleg ikkje snakka om dette i familien, så dei har visst lite om kvarandre, men samtlege barn vaks opp hjå pleieforeldre.Eg har funne f.-d.datoar på alle syskena, og har eigentleg 'det meste', men far til Karl, Ingrid og Margit er 'ukjend' tilliks med fedrene til dei andre barna.F.året stemmer ikkje, ho har kanskje ikkje visst det, eller ikkje villa at sanninga skulle fram, kven veit...Eg seier takk for tilbudet om å leita etter far til Karl og dei to jentene, men eg trur likevel eg vil venta til eg får dei etterlengta opplysningane frå Halden historiske samlinger :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.