Gjest Kristin Biseth Skrevet Juli 5, 2010 Del Skrevet Juli 5, 2010 Noen som har gårdshistorie over Steinkjær, Nord-Trøndelag mest sansynlig Følling. Leter etter min filleonkel Erling Føllingaunet født i 1918. Da jeg skrev til Følling Camping fikk jeg greie på at det ble skilt ut en gård fra Følling ca 1900 som ble hetende Føllingaunet. Men har også hørt at det finnes ei grend som heter Føllingaunet. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Hunskaar Skrevet Juli 6, 2010 Del Skrevet Juli 6, 2010 Du bør stille ditt spørsmål i brukerforumet. Dette er et forum for tilbakemeldinger/feilmeldinger/spørsmålomkring tjenesten skanna kirkebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Hunskaar Skrevet Juli 6, 2010 Del Skrevet Juli 6, 2010 Kirkebøker for Følling sogn i Stod prestegjeld er dessverre ikke tilgjengelige lenger enn til 1908.Av kartverk ser jeg at Føllingaunet er utgått fra gnr/bnr 347/2 og 349/2 i Steinkjer kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts