Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79435] Dødsmelding/skifte etter Dorthea Jørgine Johannessen. 26.09.1919 i Bergen

Recommended Posts

Gjest Marit Nyhus

Hei RuneRegner med at dette er den samme som du kom fram til i mitt innlegg på leting etter Jørgine Dortea og datteren Arvida?Jeg kom på at Arkivverket har skannet skiftematriale og for Bergens del går dette faktisk fram til 1936 :-)Finner denne Dorthea Jørgine her som nr 1013 og ser da at dette ikke er den samme som jeg leter etter http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27861/286Jeg har fått svar på dødsfallsmeldingen etter den Severin Martin Sørensen som døde i 1941. Han var gift med ei Hanna og hadde flere barn med henne. Det stemte med fødselsdatoen hans så nå prøver jeg å lete etter dåp på barna hans.Kan være han ble skilt fra Jørgine eller hun døde og han giftet seg på nytt.Iallefall tusen takk for at du hjelper med meg å lete etter Jørgine for meg. Marit

Gjest Rune Thorstensen

Ja, det var henne jeg tenkte på. Jeg kan ikke finne henne død i Bergen, Åsane eller Årstad. Jeg ville ha fått sjekket om det finnes noe ekteskap mellom henne og Severin, og mellom Severin og Hanne.Mvh. Rune Thorstensen

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.