Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79457] emigrerte til amerika i 1904

Recommended Posts

Gjest Heidi Pauline Bredde

Min oldemor Hilda Pauline Johansen emigrerte til amerika i 1904. Men, det jeg vet er at hun reiste til sin svoger Hans Tveter. Men har også fått høre at hun var hushjelp der hos sin svoger i 1910 men jeg klarer ikke finne ut om dette stemmer.Er det noen som har noe hjelp å komme med så er jeg veldig takknemlig. ;-)Mvh Heidi

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/164796-79457-emigrerte-til-amerika-i-1904/
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Selv om navnet er feilskrevet er det kanskje din oldemor hos svogeren Hans Tveter med familie i 1910: 1910 United States Federal Census about Hans Tveter Name: Hans Tveter Age in 1910: 52 Estimated birth year: abt 1858 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Home in 1910: Ibsen, Richland, North Dakota Marital Status: Widowed Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1883 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Hans Tveter 52 William Tveter 6 Hilda Karpara Tveter 4 Evelyn Maria Tveter 2 Cecilia Larson 26 Kilda Johnson 29 View Original RecordView original image View blank form

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.