Gå til innhold
Arkivverket

[#79609] Thomas Johan Pederson, fødd 1864 Liknes, Ferkingstad, Skudesnes - Amerika 188?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika vert etterlyst opphav og utvandring til Thomas Pederson, fødd i mai 1864 av foreldre Peder Larsson og Ingeborg Thomasdotter. Eg trur det må vera:Thomas Johan Pederson, fødd 1.5.1864 på Liknes, Ferkingstad sokn i Skudesnes på Karmøy (Lenke).Men er det då nokon med lokal kunnskap på Karmøy som kan fortelja meg kva år denne karen utvandra til Amerika? Ulike kjelder i Amerika opererer med 1882, 1884 og 1887!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Klepp

Klippet fra Slektsforum Karmøy:Bnr 5. Øvre Liknes2. 1859-1904: Peder Larsen født 1829, død 15 jan 1908Sønn til Lars Knudsen og Siri Olsdtr ' Øvre Liknes-bnr 11Gift 1855 med Ingeborg Tomasdtr født 17 april 1830, død 21 april 1908Datter til Thomas Thomassen og Martha Cathrine Olsdtr Lichnes ' Ytraland-Ao 8Barn:a) Serine født: 1856 Gift med Nils Andreas Halvorsen ' Øvre Liknes-bnr 6b) Karen Marie født: 1858 Døde ugift den 9 mai 1938. Landhandlerc) Lars Andreas født: 1860 Gift med Anna Elisabeth Hansdtr ” Neste brukerd) Tomas Johan født: 1863 Døde i 1863e) Tomas Johan født: 1864 Døde etter 1928 i Amerika. Konduktør ' Amerikaf) Anna Karine født: 1869 Døde i 1874g) Gurine født: 1870 Døde ugift i 1944.h) Peder Ingvald født: 1873 Gift med Grethe Lovise Larsdtr ' Fagerland-bnr 3***Peder kalles skoleholder i 1855 og landhandler i 1900http://www.slektsforumkarmoy.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gaute for spennande og nyttig innlegg!Då kan me slå 100% fast at dette er den riktige Thomas Pederson, og eg kan leggja til at han var bakar og sidan farmar. Han døydde i 1930.MEN, me saknar framleis stadfesting av utvandringsåret hans? Eg kan ikkje sjå at han er nemnd i utflyttingslistene korkje for Ferkingstad, Falnes eller Skudesneshavn!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.