Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79625] Johan Carlsson (1834-1906) frå Skänninge, Östergötlands län,Sverige til US 1853?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Synneva Sørensdotter frå Hafslo i Sogn, fødd 3.3.1835, utvandra til Amerika i 1853 og gifte seg i Fillmore Co., MN 24.8.1856 med Johan Carlsson frå Skänninge, Mjölby kommun, Östergötlands län i Sverige, i Amerika kjend som John Carlson. Han vert oppgjeven fødd i Skänninge 24.8.1834, men utvandra òg til Amerika i 1853.Kan ein eller annan med tilgjenge til svenske kjelder hjelpa meg med følgjande:* Stadfesting av fullt namn, dato og stad for fødsli til Johan Carlsson?* Fulle namn på foreldri hans samt yrkestitel og opphav til båe?* Stadfesting av utvandringsåret 1853?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• 5 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane

Sidan ingen har svart på dette ''svenske-temaet'' so langt, vil eg gjerne få trekka det fram att med von om at ein eller annan, som sit med dei ''rette'' svenske kjeldene, har høve til å hjelpa meg fram til eit svar?Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Gjest Kurt Østbye

Her er en kandidat, han er enkemann:1900 United States Federal CensusName: John Carlson Home in 1900: Amherst, Fillmore, MinnesotaAge: 65 Birth Date: Aug 1834Birthplace: SwedenRace: White Gender: MaleImmigration Year: 1853Relationship to Head of House: HeadFather's Birthplace: Sweden Mother's Birthplace: SwedenMarital Status: WidowedOccupation: FarmerHousehold Members: Name AgeJohn Carlson 65 Martin Carlson 31 (sønn) Augusta Carlson 24 (datter) Ivey Iverson 18 (helper)

Gjest Kurt Østbye

Her er familien i 1880:1880 United States Federal CensusName: Susan Carlson Home in 1880: Amherst, Fillmore, MinnesotaAge: 44 Estimated birth year: abt 1836Birthplace: Norway Relation to Head of Household: WifeSpouse's name: JohnFather's birthplace: Norway Mother's birthplace: NorwayOccupation: House Keeping Marital Status: Married Race: White Gender: FemaleHousehold Members: Name AgeJohn Carlson 44 Susan Carlson 44Mary Carlson 22 Carl Carlson 20 Sarah Carlson 18 Andrew Carlson 16 Rachel Carlson 13 Martin Carlson 11 Caroline Carlson 9 Matilda Carlson 6 Augusta Carlson 4 William Carlson 1

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.