Gjest Kjell Halvorsen Skrevet Oktober 3, 2010 Del Skrevet Oktober 3, 2010 Emilie med familie bosatt Eugenie Gade 7 i Kristiania i 1900 LenkeFra DiS Gravminner i Norge har jeg registrert en Rolf Hallingstad gravlagt sammen med (kone ?) Ingeborg på Vår Frelsers gravlund i Gamle Aker menighet – han var født 19 juni 1898 og døde 3 juli 1960 og er med stor sannsynlighet sønn av Einar Hallingstad og Emilie. Ved å finne fester av graven kan en kanskje komme nærmere spørsmålet om historien til Carl Thomas Hammond ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjell Halvorsen Skrevet Oktober 3, 2010 Del Skrevet Oktober 3, 2010 FT 1865 for Christiania, Enke Anne Katrine Larsen, 52 år født i Molde bosatt sammen med 4 døtre Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger-Marie Næsset Skrevet Oktober 3, 2010 Del Skrevet Oktober 3, 2010 Tusen hjertelig takk for hjelpen.Dette var mange nye opplysniniger for meg. Nå er det middag hos datteren min som står på programmet, men jeg har mye å glede meg til jeg kommer hjem.Mvh. Inger-Marie :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts