Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#79961] Sigurd Hegland, o.1910, Rennesøy, Rogaland

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Jeg finner ikke denne Sigurd i noen av kirkebøkene for Rennesøy, men Hegland-navnet er jo knyttet til Rennesøy, ikke sant ?Han skal være født 27. desember og burde være lett å finne. Noen som kan hjelpe - evt. med oppslag i bygdebok ?På forhånd takk !

Gjest Litta Olsen

Han skal ha vært 85 år ved sin død i 1995, men sikkert årstall har jeg ikke.Skrev også 'o.1910' i overskriften..........Otto, jeg vil ikke utelukke noe og det er unektelig litt rart med både make navn og dato. men det virker litt vel tidlig.

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Hei. Hvis det er den Sigurd Hegland f. 1896 du er på let etter har jeg en del om familien. Han ble døpt i ST. Johannes i Stavanger. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9938&idx_id=9938&uid=ny&idx_side=-122>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Litta Olsen

Hei igenNu er jeg tilbage og i mellemtiden har jeg fått bekreftet at jeg i første omgang hadde fått feil opplysning og at Sigurd Hegland er født i 1896 og sønn av Kasper Hegland.Så dere hadde rett hele tiden. Da er jeg på rett spor og takker for hjelpen!

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Hei Jeg har sett i noen adressebøker for Stavanger : Det finnes en Sigurd Hegland i Chr, Jakobsensgate 10 i adresseboken for 1935, I 1941 finnes det to med det navnet i Stavanger, - agent i Rosenberggt. 20 i 1941 og 1955, og den andre hadde fruktforretning i N. Holmegt. 8 i 1941. Jeg vet ikke om dette er rett person. Resten av familien finner du på min hjemmeside om Pedersgt. pedersgaten.org Hilsen Lisa

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.