Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80066] Fire søstre frå Batalden i Kinn - to forsvunne

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg finn ikkje andre kandidater til Brithe Andersdatter, død i Gulen prestegjeld enn denne Brithe Andersdotter Yttreøy, som døde i 1820, 26 år gamal. dvs. f. kring 1794.Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 18 (1816-1825), Døde og begravede 1820, side 118. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11449&idx_id=11449&uid=ny&idx_side=-116>Lenke Permanent bildelenke:

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Egil! Iflg. stadnamndatabasen for Sogn og Fjordane er det 2 Bnr. og 2 Gnr. med namnet Steinsøy i Solund: Gnr/Bnr 1/1,2 (ved Utvær), 59/1 (ved Buskøy), Gnr. 21 (truleg under Gåsvær?) og 60 (ved Ospa): Lenke

Gjest Egil Russøy

Ja Torbjørn, det blir kanskje ikkje så enkelt å finne ut kva for ein gard dette var, men det kan vi kanskje leve med.Eg har kikka litt meir på skifte, men ikkje fått finlest det endå. Opplysningane i skiftet godtgjer at det er den rette Brite Andersdtr Batalden. I tillegg til at dei to formyndarane er nemnde i skiftet, ser eg blant anna at ein obligasjon som er nemnd i skiftet har same nr. som ein obligasjon som var nemnd under hennar omtale i skiftet etter Rasmus Dahl.Eg har lett etter Anna Dorotea Ingebrichtsdotter i skiftet, men kan ikkje finne at det står noko om ho. Det skulle vel kunne tyde på at ho då ikkje var i live på dette tidspunktet. Ho må då ha dødd ein gong mellom 1811 og 1823.Då har eit forsvinningsnummer blitt erstatta av eit anna.mvh Egil

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.