Gå til innhold
Arkivverket

[#80066] Fire søstre frå Batalden i Kinn - to forsvunne

Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg finn ikkje andre kandidater til Brithe Andersdatter, død i Gulen prestegjeld enn denne Brithe Andersdotter Yttreøy, som døde i 1820, 26 år gamal. dvs. f. kring 1794.Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 18 (1816-1825), Døde og begravede 1820, side 118. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11449&idx_id=11449&uid=ny&idx_side=-116>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Egil! Iflg. stadnamndatabasen for Sogn og Fjordane er det 2 Bnr. og 2 Gnr. med namnet Steinsøy i Solund: Gnr/Bnr 1/1,2 (ved Utvær), 59/1 (ved Buskøy), Gnr. 21 (truleg under Gåsvær?) og 60 (ved Ospa): Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja Torbjørn, det blir kanskje ikkje så enkelt å finne ut kva for ein gard dette var, men det kan vi kanskje leve med.Eg har kikka litt meir på skifte, men ikkje fått finlest det endå. Opplysningane i skiftet godtgjer at det er den rette Brite Andersdtr Batalden. I tillegg til at dei to formyndarane er nemnde i skiftet, ser eg blant anna at ein obligasjon som er nemnd i skiftet har same nr. som ein obligasjon som var nemnd under hennar omtale i skiftet etter Rasmus Dahl.Eg har lett etter Anna Dorotea Ingebrichtsdotter i skiftet, men kan ikkje finne at det står noko om ho. Det skulle vel kunne tyde på at ho då ikkje var i live på dette tidspunktet. Ho må då ha dødd ein gong mellom 1811 og 1823.Då har eit forsvinningsnummer blitt erstatta av eit anna.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.