Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80421] Oldemor fra Sverige

Gjest Nils Anton Allergodt

Recommended Posts

Takker for den Steinar.Det kan det godt være, for i linken ovenfor, ser det ut som hun utvandret i 1884. Da burde hun være med i telling 1885. Vet ikke helt sikkert, men har en mistanke om at at hun giftet seg i 1991/2.med en Anderson.

Gjest Steinar Nyløkken

Kan nok stemme at hun gifter seg med Anderson. Her er hun i Jens Bjelkes gate 14 i FT 1900 (selv om oppgitt fødselsdato er én dag feil ift husforhøret (14). har sett avvik på flere år så det er vel å anta at dette er rett Kristine.LenkeJens Bjelkesgate ligger forøvrig ikke langt fra Sannergaten, hvor søsteren bor./S

Takk igjend Steinar. Dette tror jeg må være riktg. Antar at jeg må flytte giftermålet til ca.1887Søsteren giftet seg i Petrus , da lønner det seg vel å lete etter hennes barn der. Men når Kristina Emilia bor i Jens Bjelkesgate vilken kirkebok vil det da lønne seg for meg å starte med.

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei igjen, Nils Anton.Innom som snarest - skal videre, men ville også si at jeg synes det er hyggelig å få tilbakemelding fra deg. :-)Jens Bjelkesgate er så lang at den er delt mellom Petrus, Grønland og Kampen. I 1899 tilhørte nr. 14 Petrus, se oversikt her: LenkeJeg titter innom etterpå, for å se om jeg kan bidra mer.Vennlig hilsen Anne-Lise

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.