Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80753] Sagene enighet, Oslo. Hvor gift?

Recommended Posts

Gjest Tore Johansen

Sagene krk. ser ikke ut til å ha vielsesprotokoller etter 1920. Hvor kan det være mest naturlig å finne vielser når man da sognet til Sagene? Bostedadresse i Mai 1921 var Kongsbg.15. Vielsen bør være å finne en gang mellom Mai 1921 og 1926. Paret heter August Andresen og Anna Birkelund. De døper en datter Aase Evelyn i Sagene 29-05-1921. LenkeTore

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/166090-80753-sagene-enighet-oslo-hvor-gift/
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Det blir nok en telefon til uken ja, i første omgang. Det rare er at jeg ikke kan finne August i gravregisteret heller, han døde en gang rundt 1933. Anna giftet seg igjen en gang på slutten av 50 tallet tror jeg, med en Gustav Bergstrøm, han klarer jeg heller ikke å finne i gravregisteret. Anna står oppført som enke allerede i 1958/59 i adressebøkene for Oslo.Skulle noen ha opplysninger til disse to tar jeg imot tips.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.