Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#80884] Vigsel Hafslo (Solvorn)/Kinn (Eikefjord) 1913/1928 (Walaker (Haugen)-Vadset)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Walaker (eller Haugen), Peder Erikson (fødd Hafslo 1890)ogVadset, Sophia Juditte Abrahamsdotter (fødd Kinn 1886)gifte seg kring 1913 (mellom 1911 og 1914) - truleg i Solvorn sokn, Hafslo~~~~~~~~~~Walaker (eller Haugen), Peder Erikson (fødd Hafslo 1890)ogVadset, Inger Larine Abrahamsdotter (fødd Kinn 1893)gifte seg kring 1928 (mellom 1927 og 1930) - truleg i Solvorn sokn, Hafslo - eller i Eikefjorden sokn, Kinn~~~~~~~~~~Er det mogeleg å få greie på dei to vigselsdatoane (og -stadene)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Lars E. Øyane

Gjest Egil Russøy

Eg får lyst til å seie takk til deg også Lars, for at du tok opp dette temaet. Desse jentene har eg søkt etter tidlegare utan å finne ut kva som hende med dei.Eg reknar med at det er den same Per Eriksen dei blei gifte med begge to.Har du oversikt over bustad/barn?mvh Egil

Gjest Lars E. Øyane

Jau, Egil; dei var gifte med same mannen, Peder Erikson Valaker (1890-1970). Det var i alt ni born i to ekteskap (8 1). Minst to av desse borni lever i dag. Ættesoga er under arbeid... Kanskje du, Egil, har lyst til å hjelpa?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.