Gjest Magne Polden Skrevet September 28, 2010 Del Skrevet September 28, 2010 Eg prøver å registrera denne boka, men står no fast på eit navn. Dåp nr 22, Anette Hansine, Lenke der fadder nr 2 heiter Berte ****** Larsd Mindestrlmmen. Om nokon kan klara denne, skal eg verta svært takksam.Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 28, 2010 Del Skrevet September 28, 2010 Det ser ut som Anine eller Anire, men det kan også heilt enkelt vere Anne med ein penneglipp. (Statistisk er nok det siste mest sannsynleg.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Polden Skrevet September 28, 2010 Del Skrevet September 28, 2010 Ein ting er statistikk. Denne presten ville skriva Ane, med strek over konsonanten som dobling, so det ser eg med omtrent sikkerhet bort ifrå. Av dei som gjenstår, som eg har vippa mellom ei stund no, føler eg at det vert litt sånn elle melle :) Men tusen takk for bidrag, Ivar.Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arne Solås Skrevet September 28, 2010 Del Skrevet September 28, 2010 Hm....hva med Berte Ania? Ser at det har vært brukt på Askøy: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Polden Skrevet September 28, 2010 Del Skrevet September 28, 2010 Arne, dette trur eg må vera innertier, kan henda sogar samme mennesket. Tusen takk for hjelpaMagne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts