Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#81522] Romedal: Edvard Eriksen 1835-

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Edvard Eriksen vestre Skjerven (Vardal) 1835- skal være gift til Romedal. Har forsøkt å finne ham i 1865 i hele landet uten resultat. Blir vel ikke helt enkel å finne, men prøver meg her før jeg blar gjennom kirkebøkene for Romedal.Hvem ble han gift med og hvor slo han seg ned?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/166858-81522-romedal-edvard-eriksen-1835/
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Dette barnet dør 4 år gammel (nr. 31) og Edvard selv dør 25. sept. 1963 (samme side nr. 34) Hedmark fylke, Vallset (Tomter) i Romedal, Klokkerbok nr. 10 (1860-1895), Døde og begravede 1864, side 158. Permanent sidelenke: Lenke

Gjest Geir Thorud

Hei,Topp service for late folk ser jeg.Tusen takk for hjelpa.Anne Carolines fars patronym er Johnsen ved hennes dåp 1836, nr. 104 her LenkeFødt 9 okt 1836.Prestegjeldet i Sverige er det verre med, jeg gjetter på at det står Asera - men noe slik socken finner jeg ikke ved diverse søk på internett.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.