Gå til innhold
Arkivverket

[#81608] Lars Asleson Stave og hustru Kari Tolleivsdatter Rime, Ål

Gjest Harald Sørensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Sørensen

Lars født 18/9-1841, død 26/9-1927, Kari født 19/7-1845, død 25/4-1928. Jeg er etterkommer etter deres eldste barn Guro Larsdatter født 12/12-1866.Ønsker å få vite mer om Guro sin oppvekst. Kanskje få kontakt med noen som har bilde av henne eller foreldrene (Lars og Kari).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LARS STAVEHAUG

I den nye bygdeboka for Ål står det omlag såleis: Guro Larsdtr. (1866-1907), var ugift. Ho var eldste barnet til Lars og Kari. Guro budde m.a. i Kr.Kroghs gate 31 i Oslo og dreiv med vask. Ho fekk tre døtrar: 1) Karoline Nilsen (1890-1990), g m Ivar Braein, Fåberg. Dei hadde 8 barn. (Far til Karoline, Paul Nilsen, budde på Hønefoss. Guro var visst ikkje 'fin nok' for mor til Paul) 2) Lilly Røen Hansen (1901-, ugift. 3) Ella Viksby (1903-1971), ugift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LARS STAVEHAUG

Hei igjen Eg skal ta kontakt med eit par slektningar etter Lars Asleson. Det kan vera at dei har nokre gamle foto. Ser at Lars d 1927 og kona året etter så det er ikkje umogeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LARS STAVEHAUG

Hei! Jau, dette gjekk bra det! Eg fekk kontakt med kona til ein som Guro var tante til. Foto finns det truleg av heile syskjenflokken og ein heil del informasjon. Du når meg på e-mail: lars.stavehaug@refmet.se så skal eg gje deg telefonnummer o.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LARS STAVEHAUG

Hei! Jau, dette gjekk bra det! Eg fekk kontakt med kona til ein som Guro var tante til. Foto finns det truleg av heile syskjenflokken og ein heil del informasjon. Du når meg på e-mail (så skal du få telefonnr. o.a.): lars.stavehaug@refmet.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.