Gå til innhold
Arkivverket

[#81742] Søker opplysninger om to eketeskap i Bergen.

Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke med sikkerhet om de ble gift, men håper lykken står meg bi.Det gjelder Bergliot Isabella Magnussen født i Bergen 05.12.1889 og søsteren Nanna Borghild Judit Magnussen født i Bergen 08.04.1892, begge med foreldre Johan Magnus Magnussen og Berthe, født Olsdtr.Om de finnes i registeret ønsker jeg navn, føfselsår, brudgommens far og når/hvor viet. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg fant ikke noen av disse to under navnet Magnussen i Bergen folkeregisters kartotek over gifte kvinners pikenavn 1912-1946!Men jeg fant dem heller ikke utflyttet til 1920.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takk for oppslaget Yngve. Jeg vet jo ikke om de ble gift i Bergen, men jeg har heller ikke funnet dem blant døde i Bergen frem til 1972, eller de andre databasene over døde i Bergen, og heller ikke i Dis Norges gravminner. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.